tisdag 26 april 2011

Mina ständiga kompanjoner, äggen!


Gokväll. Första dagen på praktik avklarad. Var jätte trött när jag kom hem och fötterna värkte pga dåliga skor. Nåja allt löste sig efter Jonas gett mig fotmassage.. Trodde dessutom att jag skulle vara för trött för ett gympass men efter att jag fyllt på bensin(mat) var kroppen igång igen + en lite stund vila.

Gymmet gick helt bra ikväll, jag tränade bröst och axlar, men i slutet hann jag inte riktigt träna så mycket jag hade önskat eftersom klockan blev så mycket och vi skulle till butiken innan stängdags. 

Nu efter blev det en riktigt mega portion mat, kycklingsallad och 3 ägg och har fortfarande 2 ägg som borde uppätas. Yäkk säger jag bara för äggen.

Nu sitter vi och äter frysta hallon som efterrätt. :P

Imorgon blir det kvällsskift och paus från gymmet. Ha d gott!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar