tisdag 5 april 2011

Före - efter ;)



2 månader har gått. Om jag äter och tränar som jag gör nu som vet jag inte hur stor jag är till sommarn. :D Skulle väldigt gärna gå ner lite i fettmassa också. Men då de e så tungt att hålla sig bort från allt gott på helgerna. ;)

Under vardagarna försöker jag leva på gröt, bröd, kött, ägg, mörk pasta, grynost och sallad ibland ris. 
På helgerna blir det godis, chips eller pizza gärna flera olika godheter, jag frossar med andra ord. ;)
Skall försöka hålla mig till BARA godis i helgen. :)


Nu ska jag duscha och sen småningom krypa ner i en skön säng. En lång skoldag väntar imorgon. :S





1 kommentar:

  1. Hej!
    En fråga! Hur stor vill du bli? Känner du dig ännu feminin och kvinnlig fast du är sådär biffig?
    Vad är dina mål med din träning?

    SvaraRadera