fredag 8 april 2011

Resume av träningen denna vecka.

Jonas kom hem på lunch, slängkyss. ;)

Hej på er där ute. Känns underbart med fredag, eller hur? :)  Helgen skulle jag kunna fylla med en massa roligheter. Men istället kommer jag att sitta hemma och plugga hela helgen. 

Nu på eftermiddagen blir det gyyyym, benen skall tränas idag. Sen har jag denna gymvecka över. 
Såhär blev saldot.

Måndag: Rygg
Tisdag: Bröst& Axlar
Onsdag: vila
Torsdag: Armar och mage + kickboxning
Fredag: Ben

Tänkte småningom börja med ett anteckningsblock för att skriva ner exakt hur varje pass gått och vad jag gjort och vilka vikter jag använt. Himla svårt det där från vecka till vecka minnas vilka vikter jag använt, och när jag ökat på osv. Borde gräva fram mina gamla häften för att jämföra lite också. Minns när jag började träna så var jag jätte svag och orkade inte ens lyfta stången mer än typ 10 ggr vid bänkpress det var liksom maximalt vad jag klarade av och var totalt död efter. Men sen gick det mer och mer framåt. 
Det var tider det. ;)



Nu blir det big brother. :D Ligger flera dagar efter härregud. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar