onsdag 6 april 2011

Vilar dag från gymmet

Idag har jag haft ledig dag från gymmet. Tur var nu det, för jag har varit så himla trött idag/kväll. Tog en powernap och nu e jag redan piggare. Blir väl att jag sitter och hänger framför datorn nu då resten av kvällen. 


Åt nyss kvällens middag. Ser det inte gott ut. :D Provade äta fiskpinnar från alaska här tidigare idag och jag började må skit dåligt vet int vad sjutton de innehöll de hade iaf fiskats ur stilla havet.Jag som tänkte prova byta lunch tallrik för engångsskull hade ju inte ätit fiskpinnar på säkert 1 år. Blir nog inte fiskpinnar nå fler gånger nu på länge. hehe



Jo annars mina vänner nu e jag blond igen. Ni tycker säkert att jag borde ha haft kvar den röda färgen men  sini det tyckte ju inte jag. :D Jo och jag vet att jag pratade om att spara håret men sini vänner det blev heller inte av. Ni som känner mig är inte överhuvudtaget förvånade, jag vet. :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar