onsdag 6 april 2011

Svar på en fråga

Hej! 
En fråga! Hur stor vill du bli? Känner du dig ännu feminim och kvinnlig fast du är sådär biffig?


Jag vill nog inte bli så stor(som en bodybuildare :D) mera stark, muskulös och spenstig och ändå hålla mig inom en rimlig vikt. Jo den feminima sidan tror jag t.o.m har växt fram ännu mer i mig, och kvinnlig det beror lite på dagarna ibland känner jag mig mera och ibland mindre kvinnlig men det har nog ingenting med träningen att göra. :)








Här har vi en kvinnlig bodybuildare jag stötte på när jag goooglade. ;) Hennes vikt ligger på 95 kilo under off-season och tävlingsvikten är 85 kg. Stor kvinna minsann. Bodybuildning tackar jag nog snabbt nej till. Hela ens liv skulle ju kretsa runt mat och träning och hur länge månne skulle det ta innan man skulle se ut som henne. Ja man kan ju spekulera. 




Här har vi en annan typ av kvinna, hon tävlar i body fitness och där handlar det om helt andra vikter. Vem som helst kan bli en fitness drottning om motivation och vilja finns. ;) Jag däremot gillar inte deff perioderna de har inför en tävling. :D Jag tycker ju om chips och godis.  :)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar