onsdag 20 april 2011

Vem tar på sig 10 cm klackar till prisma??


Skrev näst sista tenten idag. Mycket sköönt, skall jag säga er. Nu har jag bara en tent kvar som släpat efter sedan första året. haha. 

Nästa vecka börja en 5 veckors praktikperiod. Näst sista praktiken i skolan. Jestas.
Nu kan man typ kräva allt av mig eftersom jag snart börjar bli färdig. :D Eller njä så fungerar det nog inte. Men i skolan säger de att nu skall ni kunna, snart är ni färdiga. osv osv. No pressure alls här nej. :P

Dagen har varit lite omtumlande idag. Trött har jag också varit. Sov en stund i kväll. Hade ju ledigt från gymmet så det gick ju alldeles utmärkt då. 

Var också till prisma ikväll. Tog mina höga skor på mig  (tanke var att jag skulle börja gå in dem). Men härregud säger jag bara, jag hann in till prisma och sen hade jag ingen balans kvar, ingen hållning totalt katastrof, det såg nog säkert för jävligt ut. 
Hög klack är inget för mig, dessutom blir jag lång som sjutton! Jag tror jag var den längste på prisma med mina 182 cm (åtminstone de jag mötte på). :D
Det ÄNDA positiva med detta var att jag handlade väldigt väldigt lite. Ja eftersom jag hande gångsvårigheter. 


Nej nu blir det nog natten för min del, skall jobba 7-15 imorgon i korsholm. Nati nati.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar