måndag 25 april 2011

Dagens träning och livet i allmänhet.


  
 
  
Blev ett helt ok rygg och biceps pass idag. Hade ju inte tränat sedan förra tisdagen så det var kul att vara där igen. Får se hur det blir framöver nu med träningen. Har väldigt tight schema nu med allt möjligt som händer i mitt liv. Men jag skall försöka hålla träningsgnistan uppe iaf. :) 
Imorgon börjar praktik på intensiven så vi får se hur det går, känner mig ganska seg nu faktiskt. För när man börjar på praktik skall man hela tiden vara på G med allt, visa intresse, ta initiativ och sen skall man ta in så fruktansvärt mycket information. Vi får se om energin finns där när jag väl ha börjat, de ju svårt att säga nu i det här skedet. De ju alltid lite segt när man inte får någon lön för arbetet man utför. Fatit segär ja bara! Längtar däremot till sommaren och arbetet på akuten.

Vi tog annars en promenad efter gymmet ikväll, men jag hade för lite kläder på mig så det blev ingen lång tur. Men härligt väder var det iaf så vi hann njuta lite.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar