tisdag 12 april 2011

Så här ligger det till

Tog en riktigt bra återhämtningsglass efter gymmet idag. Inte så smart gjort av mig jag vet. Men den var så god och jag var snål. Jag var sååå värd den efter idag. Nu skall jag äta mat så att jag skiter och pissar ut glassen fort. ;D


Jaaa och gymmet......-> Gick helt bra men jag föredrar nog att ha Jonas med mig iaf. När jag har bröstdag behöver jag alltid hjälp med vikterna, idag fick jag ta lite lättare vikter så att jag skulle kunna köra på egen hand helt och hållet. Nästa vecka tar vi som vanligt igen, om jag inte blir förkyld som Jonas. :(


Nu blir det mat och Big brother. Så otroligt roande människor som befinner sig i huset i år. Går ej att missa måste ses. :P

Idag får Cascada vara med här också. Min lilla älskling.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar